Specialusis pedagogas

Specialiąja pedagoge lopšelyje-darželyje dirba

Alva Kesminienė Specialioji pedagogė, logopedė

Aukštasis universitetinis

Darbo laikas

Savaitės dienos

Kontaktinis darbas

Pietūs

Nekontaktinis darbas

Pirmadienis

7.30 – 12.00

12.00 – 12.30

12.30 – 15.30

Antradienis

7.30 – 12.00

12.00 – 12.30

12.30 – 15.30

Trečiadienis

7.30 – 12.00

12.00 – 12.30

12.30 – 15.30

Ketvirtadienis

7.30 – 12.00

12.00 – 12.30

12.30 – 15.30
Penktadienis 8.00 – 12.00 12.00 – 12.30

12.30 – 14.30

Specialiojo pedagogo funkcijos

  • Specialusis pedagogas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems negalias, sutrikimus ar mokymosi sunkumus.
  • Atlieka pedagoginį vaikų vertinimą, nustato vaikų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą lopšelyje – darželyje.
  •  Bendradarbiauja su pedagogais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais dirbančiais su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais bei  Mažeikių pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
  • Numato ugdymo tikslus ir uždavinius,  jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių turinčių vaikų poreikius ir galimybes bei juos taiko.
  • Rengia sutrikusių funkcijų lavinimo individualias, pogrupines ir grupines programas.
  •  Padeda specialiųjų poreikių turintiems vaikams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių turinčio vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
  • Konsultuoja  pedagogus, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi  poreikių turintiems vaikams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas.
  • Teikia metodinę pagalbą pedagogams, specialiųjų poreikių turinčių vaikų tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese.
  •  Naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į specialiųjų poreikių turinčių vaikų amžių, specialiuosius ugdymo(si) poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį.
  • Dalyvauja lopšelio-darželio vaiko gerovės komisijos veikloje.

  • Priėmimas į lopšelį-darželį
  • Elektroninis dienynas
  • DUK
  • Tėvams